میخوای وارد بازار کار بشی و محصولات خودت رو بفرشی همین الان ثبت نام کن
0

استراتژی های نیچ مارکتینگ

راهبرد ها و استراتژی های نیچ مارکتینگ

راهبرد ها و استراتژی های نیچ مارکتینگ

هر کسب و کاری باید اول از همه ، استراتژی خودش رو مشخص کنه.

داشتن استراتژی باعث میشه در مسیر گمراه نشین و با برنامه جلو برین.

در این مطلب به سه مورد از راهبرد ها و استراتژی های نیچ مارکتینگ در زمینه تبلیغات اشاره میکنم.

 

اگر مطلب قبلی که مربوط به مفهوم نیچ مارکتینگ هست رو مطالعه نکردین همینجا کلیک کنین

 

بازاریابی دهان به دهان

این روش قویترین روش موجود برای معرفی برند و کسب و کار است ؛

چراکه زمانی اعتمادسازی در همان مرحله اول صورت میگیره که دوست یا آشنای مشتری مارو بهش معرفی کنه.

از مثال های این روش میشه به تامین مالی برنامه های تلوزیونی و اهدای جوایز در مسابقات اشاره کرد.

هرچند طراحی و توسعه این کمپین ها زمان بره و دیر به نتیجه دلخواه می رسن ؛

اما در صورت نتیجه بخشی، خروجی آنها به شدت چشمگیره و اعتبار برندمون به شدت افزایش پیدا میکنه.

 

کمپین کسب اعتبار

نتیجه گرفتن از این روش ممکنه سریعتر اتفاق بیفته ؛

روش کسب اعتبار یعنی چی؟

یعنی اینکه ما معرفی برندمون رو به دست افراد با نفوذ و تاثیرگذار جامعه میسپاریم.

چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی ، افرادی هستن که نظر آنها در مورد چیزی ، برای مردم مهمه ؛

چرا؟

هیچی ، همینطوری ، به این افراد میگن اینفلوئنسر ، یعنی کسایی مثل وحید خزایی یا صدف بیوتی

حالا شما خودتون تفاوت بین اینفلوئنسری مثل وحید خزایی و صدف بیوتی رو تشخیص بدین

 

کمپین های تاییدی موازی

این روش فقط تاکید بر جلوی چشم قرار دادن برند شما جلوی چشم مخاطبان دارد.

مثل اینکه تبلیغات شما همه جا پخش بشه ، مخاطباتون هر کوچه و خیابونی برن ، برند شما به چشمشون بخوره

همه جای فضای مجازی تیزر تبلیغاتی شما پخش بشه.

اونوقت برند شما در ذهن مخاطب حک میشه و هرجا اسم یا لوگوی شمارو ببینه محصول شمارو هم میشناسه

اما این تضمینی برای  خرید بیشتر نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام کاربر عزیز

هر سوالی دارید در این بخش هستیم تا شما رو راهنمائی کنیم

روی لوگومون کلیک کنید

× چطور میتونم کمکتون کنم؟