میخوای وارد بازار کار بشی و محصولات خودت رو بفرشی همین الان ثبت نام کن
0

آموزش تولید محتوا در تبریز -پروژه محور -همراه با کار عملی- دوره جامع

دوره جامع آموزش بازاریابی تولید محتوا در تبریز -پروژه محور -همراه با کار عملی

دوره جامع آموزش بازاریابی تولید محتوا در تبریز -پروژه محور -همراه با کار عملی

بازاریابی محتوایی ، بخش مهمی از  استراتژی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار می باشد که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه تمرکز داشته و هدف آن، جذب مخاطب جدید و حفظ مخاطبان قبلی است. جذب مخاطب در این استراتژی، با ارائه محتوای ارزشمند انجام می‌شود. آموزش بازاریابی محتوایی  عناوین و جلسات مختلفی به شرح زیر دارد:

  1. بازاریابی محتوایی چیست؟ + دلایل اهمیت آن
  2. انواع محتوای بصری + ویژگی هابی یک اینفوگرافیک
  3. ۳ نوع محتوای قدرتمند در بازاریابی
  4. انواع محتوا + چگونه محتوای مناسب را انتخاب کنیم؟
  5. داستان سرایی در بازاریابی محتوا و ۷ پیشنهاد موثر
  6. تقویم محتوایی چیست و چگونه آن را مدیریت کنیم؟
  7. ۶ ویژگی یک محتوای خوب + ۱۰ ویژگی نویسنده ماهر
  8. بازنویسی محتوا چیست؟ + ۱۰ مزیت مهم
  9. تبلیغ محتوا چیست و چرا به آن نیاز دارید؟
  10. مدل Topic Cluster و مزایای استفاده از آن
  11. KPI های ضروری در محتوا
  12. پرسونای مخاطب چیست و چرا ضروری است؟
  13. چگونه تیم محتوا تشکیل دهیم؟
  14. نمونه‌های موفق بازاریابی محتوا در ایران و جهان
  15. آموزش تولید محتوا در تبریز
    آموزش تولید محتوا در تبریز

آیا سوالات زیر هم برای شما هم پیش آمده است؟ اگر چنین است پیشنهاد می‌کنم در این کارگاه آموزشی مهارت آموزی تبریز شرکت کنید.

دوره تولید محتوا در تبریز

  • بازاریابی محتوایی واقعا چیست؟ چرا باید بازاریابی محتوایی را یاد بگیریم؟
  • بازاریابی محتوایی چه چیزهایی نیست و چه تصورات غلطی در مورد آن وجود دارد؟
  • چگونه می‌توانم به صورت عملی، بازاریابی محتوایی را در کسب‌وکارم اجرا کنم؟
  • بازاریابی محتوایی با بازاریابی محتوا، بازار محتوا و محتوای بازاریابی چه فرقی می‌کند؟
  • چرا کسب‌وکار ما باید بازاریابی محتوایی را انتخاب کند؟
  • بازاریابی محتوایی چه فرقی با سایر روش‌های بازاریابی (مثل تبلیغات) دارد؟
  • بازاریابی محتوایی چگونه به برندهای شخصی کمک می‌کند تا شناخته‌تر شوند؟
  • چگونه اهداف یک برنامه محتوایی را تعیین کنیم؟
  • مخاطب برنامه محتوایی ما چه کسانی هستند؟ چگونه آنها را بشناسیم؟چگونه پرسونا بنویسیم؟
  • استراتژی محتوا چیست و چگونه می‌توانیم برای کسب‌وکارمان یک سند استراتژی محتوا بنویسیم؟
  • زبان برند، واژه‌نامه برند، لحن برند و درون‌مایه چیست و چرا باید آن را مکتوب کنیم؟
  • تقویم سردبیری چیست؟ به چه کاری می‌آید؟ چگونه می‌توانیم آن را تنظیم کنیم؟
  • نقش «استراتژی اصلی» و «درون‌مایه» در محتوابانی چیست؟
  • چگونه با کمک «درون‌مایه» اتاق فکر محتوایی راه بندازیم و به موضوع برسیم؟
  • چند نوع قالب محتوایی داریم؟ چند نوع رسانه داریم؟ وظیفه هر رسانه چیست؟
  • «بریف» چیست؟ از کجا بریف را آورده‌ایم و چه کمکی به بازاریابان محتوایی می‌کند؟
  • محتوای کاربرساز (UGC) چیست؟ آیا باید به آن واکنش نشان بدهیم؟
  • چگونه کارخانجات محتواسازی را برای کسب‌وکارمان به راه بیندازیم؟
  • وبلاگ‌نویسی تجاری چیست و چه وظیفه‌ای دارد؟
  • چگونه باید بریف را در حضور کارفرما پر کنیم؟
  • نقش فرم (ریخت) در بازاریابی محتوایی چیست؟
  • محتوای مفید، سرگرم‌کننده یا درگیرکننده؛ کدام را انتخاب کنیم؟
  • محتوای خوب، بد و درست چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟
  • محتوای «نافرم» چه نوع محتوایی است؟ برای روی «فرم» بودن محتوا چه کار کنیم؟
  • درست‌نویسی چیست؟ اصول آن کدام است؟ چه فرقی با درشت‌نویسی دارد؟
  • ساختار استاندارد مقاله‌نویسی کدام است؟
  • چگونه تیترهای جذاب بنویسیم؟
  • در محتواپراکنی و انتشار محتوا به چه مواردی باید توجه کنیم؟
  • در لینکدین و اینستاگرام چه کارهایی بکنیم و چه کارهایی نکنیم؟
  • ترفیع محتوا چیست و با چه روش‌هایی انجام می‌شود؟
  • محتواسنجی چیست و با چه متریک‌هایی می‌توانیم موفقیت برنامه محتوایی را سنجش کنیم؟
  • چگونه یک تیم محتوا راه بیندازیم؟تیم محتوا از چه کسانی تشکیل شده است؟
  • هر کدام از اعضای تیم محتوا چه وظایف، مهارت‌ها و ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟
  • به عنوان یک کارشناس محتوا در نوشتن رزومه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • کپی‌رایتینگ یا تبلیغ‌نویسی چیست؟ کپی‌رایتر کیست و چه وظیفه‌ای دارد؟
  • چند روش تبلیغ نویسی داریم؟ آیا تبلیغات خلاق به کاربرند ما می‌آید؟
  • تبلیغات فروش مستقیم چه فرمولی دارند و چگونه کار می‌کنند؟
  • یو ایکس رایتینگ چیست؟ میکروکپی چیست؟ یو ایکس رایتر چه کار می‌کند؟
  • چگونه محتوای وب‌سایت و اپلیکیشن کسب‌وکارمان را به روشی اثربخش بنویسیم؟
  • بعد از اینکه آموزش دیدیم چه کار کنیم؟چه ترفندی استفاده کنیم که نوشتن مقالات وبلاگ، مثل آب خوردن، برای ما آسان شود؟

 

آموزش تولید محتوا در تبریز

آموزش تولید محتوا در تبریز :

استراتژی های شما در راستای برندسازی اینترنتی چیست؟ آیا از تأثیرات تولید محتوای بهینه در محبوبیت و ثروت برند خود اطلاع دارید؟
محتوا را به ثروت بی انتها مبدل سازید.
می توانید ستاره ای در آسمان تولید محتوا باشید و متون و تصاویری با ارزش و با کیفیت و ماندگار تولید کرده و ثروتمند شوید.

دوره های آموزشی مجموعه ی طراحان جوان  طرح به صورت مقدماتی، پیشرفته، حرفه ای و فوق حرفه ای با شهریه هایی مناسب، نمونه کارها و پروژه های عملی را برای ورود به بازارکار در رزومه ی خود خواهید داشت.

آموزش تولید محتوا برای چه افرادی مناسب است؟

  • افرادی که برای طراحی وبسایت خود و یا سایرین احتیاج به تسلط در تولید محتوا دارند.
  • کارفرمایان و مدیران ارشد کسب و کارهای آنلاین و علاقه مندان به راه اندازی تجارت آنلاین
  • مسئولین تبلیغات و گرافیست های سایت های مختلف
  • محتوانویسان مبتدی و به اصطلاح آماتور به منظور پیشرفت مهارت هایشان
  • دانشجویان و محصلین رشته های فناوری اطلاعات
  • وبلاگ نویسان و نویسندگان انواع سایت ها

سرفصل ها و مراحل آموزشی تولید محتوا در این دپارتمان به شرح زیر می باشد :

نحوه ی آنالیز محتوای تولید شده توسط گوگل :

برخی از الگوریتم های مهم موتور جستجوی گوگل که بر اساس آن استانداردها و الگوریتم ها به آنالیز محتوای سایت ها و کلیدواژه ها می پردازد :

دوره تولید محتوا در تبریز

  • نوع چیدمان تصاویر ، ویدیو ، صوت و متن در محتوای صفحه
  • محل قرار گرفتن متن محتوا در صفحه
  • کیفیت محتوا از نظر خوانایی
  • طراحی رابط کاربری
  • میزان رعایت استانداردهای نگارشی
  • ارتباط معنایی میان کلمات به کار رفته در محتوا

همه ی موارد بالا جزو فاکتورهای مهمی هستند که به وسیله ی گوگل بررسی می شوند و بنابراین کیفیت و موضوع صفحات محتوا را تحت تأثیر می گذارند.
در اصل با رعایت همین چند نکته ی ساده و اساسی می توان محتواهایی باکیفیت و موفق تولید نمود.
آموزش هر مهارتی در زمینه ی بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک می تواند در بسیاری از مقاطع و مراحل زندگی به کارتان بیاید.

مزایای آموزش تولید محتوا

مقاله مرتبط : محتوانویسی در وردپرس با چند ترفند ساده!

برای مثال هنگام مراجعه به ادارات ، فروشگاه ها ، کلینیک ها، مراکز علمی، هنری ، ورزشی و فرهنگی و … می توانید با ارائه ی نمونه محتواهای تولید شده و با کیفیت خود به همراه مشخصات و رزومه ی خود به عنوان متخصص و کارشناس تولید محتوا ، وردپرس و سئو شروع به همکاری کرده و درآمد خوبی نیز از این راه کسب کنید.

البته که در بسیاری از مصاحبه های شغلی خصوصاً موقعیت های جذب نیروی تولید کننده محتوا با قاطعیت خواهید توانست میزان مهارت و آموزه هایتان را به کار برده و در نهایت در مؤسسه، شرکت، ارگان، کارخانه و سایر مشاغل مربوطه استخدام شده و مشغول به کسب درآمد کنید.

تولید محتوای استاندارد و اصیل محتوایی است که به طور همزمان برای گوگل و کاربر ، بهسنه سازی یا به اصطلاح ” سئو” شده باشد.

 

در این کارگاه ها و کلاس های آموزش محتوا در تبریز ، علاوه بر یاد دهی تولید محتوا ، سئو و جایگاه گیری در گوگل ، تکنیک ها یا همان فوت کوزه گری های مؤثری را به منظور افزایش اثربخشی محتوا و به اصطلاح کاربرپسند تر شدن آن برای فراگیران بیان خواهیم کرد.

 

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا تنها دلیل ادامه حیات و بقای یک وب‌سایت و طبعا یک کسب و کار اینترنتی بشمار می رود. این کار شگفت‌انگیز میتواند به سادگی هرچه تمام‌تر ترافیک ورودی به هر وب سایتی را افزایش داده و رتبه‌های آن وب‌سایت را در کلمه‌های کلیدی مختص به خودش ارتقا دهد.

محتوا چیزی است که در وب سایت شما انتشار میابد ممکن است به صورت مقاله یا خبر باشد و حتی می‌تواند معرفی حرفه‌ای یک محصول و کالا باشد. کاری که تیم لحظه وب  و… انجام می‌دهند همین تولید محتواست.
امروزه تاکید زیاد سئو بر تولید محتوای با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت سبب می شود که رتبه وب سایت شما به طور چشمگیری افزایش یابد. برای همین اکثر مدیران وب سایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و کوشش می کنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.

دوره تولید محتوا در تبریز

آموزش تولید محتوا در تبریز

چند نکته مهم در نوشتن محتوای حرفه ای

داشتن ایده برای تولید محتوا

ایجاد ایده تولید محتوا اولین قدم می باشد. شما اول باید موضوع وب سایت و مقالات خود را مشخص کرده و بعد بر اساس آنها به تولید ایده و یک موضوع جدید اقدام کنید.کلمات کلیدی را به درستی استفاده کنید.

نوشتن لیستی از کلمات کلیدی

فهرستی از کلمات کلیدی که میخواهید بر روی آنها برنامه ریزی کنید بنویسید و شروع به نوشتن کنید.برای اینکار میتوانید از ابزارهای سئو برای تولید محتوا استفاده کنید و کلمات و عباراتی که بیشترین جستجو را دارند را بیابید.

نوشتن عنوان در تولید محتوای گیرا و جذاب

عنوان ، اساسی ترین بخش در تولید محتوا است زیرا در عنوان می توانید کلمات کلیدی و یا عبارت های مهم را به طور هوشمندانه به کار ببرید و از همه مهمتر اینکه این عنوان محتوای شماست که کاربر را جذب می کند بنابر این در نوشتن آن دقت بسیاری کنید.

سئو مکانیکی

وقتی که تولید محتوای شما تمام شد، کار و وظیفه اصلی شما آغاز می شود. محتوای خود را بر اساس سئو بنوسید. یعنی همه تکنیک ها مانند به کاربردن کلمات کلیدی، عنوان ها و چگالی را بر اساس آخرین الگوریتم سئو رعایت کنید.

در تولید محتوا نکات نگارشی را به درستی رعایت کنید

یکی از نکته های پایه و اولیه ای که باید قبل از انتشار مطلب به آن توجه ویژه کرد، نکات نگارشی است. به کار بردن صحیح این نکات مانند ویرگول، کاما و نقطه وغیره از اهمیت ویژه ای در تولید محتوا برخوردار است.

مطالب طولانی بنویسید

اندازه یک محتوای استاندارد برای وبسایت، بین ۲ تا ۳ هزار کلمه است.در نظر داشته باشید که پر مخاطب ترین محتواها در گوگل حداقل ۱۵۰۰ کلمه طول داشته اند.

ایجاد لینک های داخلی بین صفحات وب سایت

شما وقتی که یک صفحه ای را ایجاد می کنید، بعد از مدتی توسط گوگل ایندکس می شود. اگر این صفحه بعدا خوانده نشود، رتبه ای که وبسایت شما بوسیله این صفحه بدست آورده است، کم کم از بین میرود پس شما باید با استفاده از تکنیک هایی دوباره این صفحه را به گوگل نشان دهید و بهترین تکنیک ایجاد لینک های داخلی بین صفحات است مخصوصا بین مقاله های مختلف

و…

همکاری با یک گروه حرفه ای تولید محتوا سبب بالا رفتن رتبه شما در گوگل و جذب مخاطبان بیشتر می شود. اما اگر صاحب یک سایت فروشگاه اینترنتی هستید، لازم است که محتوای وبسایت شما توسط نویسندگان مسلط به بازاریابی نوشته شود تا سبب افزایش فروش و جذب مشتری نیز بشود. رعایت نکات بازاریابی در یک متن جذاب تبلیغاتی به همراه استفاده از تصاویر و ویدئو های با کیفیت می تواند فروش شما را چند برابر کند.

شرکت لحظه وب یکی از تخصصی ترین شرکت های طراحی سایت و تولید محتوا در تبریز و استان آذربایجان شرقی است که با یک دهه سابقه درخشان و ۱۰ سال تجربه کاری در زمینه طراحی وب سایت همچنین تولید محتوا در تبریز در خدمت شما عزیزان می باشد.با توجه به زمینه های تجاری ، فرهنگی ، پزشکی ، آموزشی و… که با سابقه ای طولانی در این شهر فعال هستند تولید محتوا در تبریز نیاز به تجربه ی بالا دارد.

از همین حالا می توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی وب سایت همچنین تولید محتوا در تبریز با کارشناسان فنی تیم لحظه وب تماس حاصل فرمایید یا اینکه می توانید عبارات لحظه وب را در گوگل جستجو کنید.

در صورت تمایل جهت مشاوره در مورد طراحي سايت و تولید محتوا در تبریز  بصورت رايگان ، گرفتن اطلاعات بيشتر و سفارش با ما تماس بگيريد.

آموزش تولید محتوا در تبریز

آموزش تولید محتوا در تبریز
آموزش تولید محتوا در تبریز

با ما در ارتباط باشید

تلگرام

اینستاگرام

تلفن  تماس  : ۰۹۱۴۲۳۹۳۱۰۱  ۰۹۱۴۳۳۰۲۹۶۴

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام کاربر عزیز

هر سوالی دارید در این بخش هستیم تا شما رو راهنمائی کنیم

روی لوگومون کلیک کنید

× چطور میتونم کمکتون کنم؟