فروشنده شوید و کسب در آمد کنید
09142393101
0

مراحل نیچ مارکتینگ

مراحل نیچ مارکتینگ

مراحل نیچ مارکتینگ

اندیشه قبل از عمل

قبل از هرکاری باید مراحل انجام اون کار رو بدونیم وگرنه در مسیر دچار سردرگمی و مشکل میشیم.

نیچ مارکتینگ و برندسازی در اون هم شامل این قضیه میشه حتی حیاتی تر هم هست.

چراکه برندسازی اگر درست انجام نشه ممکنه دیگه کار از کار گذشته باشه و دیگه نشه ذهنیت مخاطب رو نسبت به برند تغییر داد.

 

۱ – پیدا کردن و انتخاب بخشی از بازار که نیاز خاص و برآورده نشده ای داره

۲ – اجرای تحقیقات بازار برای مشخص شدن اندازه بازار و امکان سنجی اجرای ایده

۳ – اطمینان از امکان پذیری برندینگ در نیچ مارکت

۴ – برنامه ریزی برای وردود به بازار

۵ – اجرا

۶ – رصد مداوم بازار

 

اول از همه باید ببینین که در چه زمینه ای میخواین فعالیت کنین.

حتما حتما باید زمینه ای باشه که شما بتونین به راحتی نیاز های مخاطبین رو تشخیص بدین

باید علاقه شخصی خودتون باشه ، اونوقته که میتونین نیاز هارو تشخیص بدین و محصولات خودتون رو بر اساس نیاز های مخاطبین ارائه بدین

 

دوم باید بازار هدف بررسی بشه ، چطور؟

تحقیقات باید بر این اساس باشه که آیا امکان اجرای این ایده در این بازار کار وجود داره یا خیر؟

آیا رقیب قابل توجهی در این بازار داریم یا خیر ؟ اندازه بازار به قدری هست که بتونیم در اون بازار مخاطبین خودمون رو داشته باشیم یا خیر؟

این تحقیقات باعث میشه بقیه راه رو بر اساس برنامه ای که ریختین جلو برین و از مشکلات احتمالی آگاه میشین

بیشتر
هشتگ چیست ؟

 

سوم اطمینان از امکان برندینگ در این حوزه هستش

به این معنی که برخی از حوزه های کسب و کار قابلیت چندانی برای برند سازی رو ندارن.

و حتما باید حوزه ای باشه که بشه تاثیر زیادی روی مخاطب گذاشت

 

چهارمین , مهم ترین مرحله مرحله برند سازیه

و باید توجه زیاد و برنامه دقیق برای این مرحله در مراحل نیچ مارکتینگ داشته باشیم

به نظر خودتون ورود قوی و تاثیر گذار بهتره یا ضعیف؟

مطمئنا که اولین محصول شما بیشترین قابلیت تاثیر و حک پذیری رو در ذهن مخاطب داره و بهترین فرصت برای معرفی برنده

 

محله آخر اجرای ایده و معرفی محصوله

که باید به دقت و نظارت دقیق انجام بشه که در نهایت باعث معرفی هرچه بهتر و کیفیت بالای محصولات شما میشه

این دیگه آخرین مرحله از مراحل نیچ مارکتینگ هست

 

بعد از اجرا ، بازارتان را مدام رصد کنید

تا از امکان ادامه استراتژی ها مطمئن شوید، فرصت ها و تهدیدات را شناسایی کنید.

رقیبان تازه وارد و مخصوصا قدیمی را همیشه زیر نظر داشته باشین

متد ها و تکنولوژی های جدید را سریع تر از آنها به بازار عرضه کنین تا همیشه بروز باشین

 

مطالب بیشتر در مورد بازاریابی رو از دست ندید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}
×

سلام کاربر عزیز

هر سوالی دارید در این بخش هستیم تا شما رو راهنمائی کنیم

روی لوگومون کلیک کنید

× چطور میتونم کمکتون کنم؟