فروشنده شوید و کسب در آمد کنید
0
09142393101

اینفوگرافی تاثیرگذار

اینوگرافی تاثیرگذار

هدف اصلی از طراحی اینفوگرافی تاثیرگذار اثر گذاشتن بر مخاطب و جلب توجه اوست.

در این پست به بررسی نکاتی می‌پردازیم که سطح اینفوگرافیک شما را از یک اینفوگرافیک معمولی به حرفه‌ای ارتقا می‌دهد؛

و باعث می‌شود طراحی شما به اندازه کافی دیده شود.

 

۱ . یک داستان واقعی را روایت می کند.

یک اینفوگرافیک تاثیرگذار نه تنها اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مخاطب قرار می دهد ،

بلکه یک داستان جذاب را هم روایت می کند .

در بخش بازاریابی انستاگرام ، در مورد اهمیت داستان سرایی صحبت کرده ام.

می دانیم که مردم عاشق داستان هستند و همیشه داستان هارا دنبال میکنند ،

پس یک داستان خوب میتواند همه جا جواب دهد .

 

۲ . چشم مخاطب برای مطالعه یک مسیر مشخص را طی می کند.

اگر مخاطب نداند که اینفوگرافیک از کجا شروع می شود ،

و چه مسیری را طی میکند ، اینفوگرافیک شما در ساختار و سلسله مراتب ضعف دارد.

سعی کنید با شماره گذاری یا کشیدن یک مسیر ، به اطلاعات اینفو گرافیکتان ترتیب بدهید.

 

۳ . به خوبی ساختار بندی شده اند .

اگر محتوای متنی زیادی برای ارائه دارید ، بهترین کار بخش بندی اینفوگرافیکتان است ،

تا مطالعه آن برای مخاطب راحت تر شود .

با کادر بندی یا نوشتن در ستون های جداگانه میتوان به اینفو گرافیک ساختار مناسب و استاندارد داد.

 

۴ . یک پیام کلیدی را انتفال میدهند .

تاثیر گذار ترین اینفو گرافیک ها ، بهترین استفاده را از المان ها ، تصاویر و اطلاعاتی که در اختیار دارند ،

میکنند تا یک پیام کلیدی را به مخاطب انتفال دهند.

 

۵ . از نظر گرافیکی جذاب هستند .

یکی از بزرگترین امتیازات اینفوگرافی تاثیرگذار ، استفاده آن از المان های گرافیکی است که سبب تاثیر گذاری بیشتر ،

نسبت به محتوای متنی می شود.

 

۶ . انتقال دهنده ی اطلاعات درست و معتبر است.

یکی از بزرگترین اشتیاهاتی که در طراحی اینفو گرافیک می نوانید انجام دهید ،

گمراه کردن مخاطب با اطلاعات غلط و نا معتبر است.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *